Algemene Voorwaarden

Indien u zich inschrijft voor een niet-betalend evenement, gelieve dan onderstaande te negeren!

ATIC vraagt om de deelnameprijs aan alle ATIC evenementen ONMIDDELLIJK te betalen na inschrijving. Een factuur met desgevallend ‘voldaan’ ontvangt u op de dag van het evenement. Wij danken u bij voorbaat voor het leveren van een inspanning voor het wel functioneren van onze kleine organisatie. Onze facturen zijn steeds contant betaalbaar.  Indien u wenst te betalen met KMO Portefeuille, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten, en stuur ons het bewijs van de aanvraag door per mail. Indien u toch de kans niet heeft gehad om te betalen voor aanvang van het evenement, vragen wij u om elektronisch te betalen met uw bankkaart (wij hebben een betaalterminal) bij registratie op de dag van het evenement zelf. U krijgt een ontvangstbewijs van uw betaling, een factuur met 'voldaan' wordt u zo snel mogelijk bezorgd. Het is altijd handig om een betaalbewijs mee te brengen als u zeer recent heeft betaald.

  • Een wijziging in de deelname (naam deelnemer/facturatieadres ..) kan per e-mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) ingediend worden tot 2 dagen voor de start van het ATIC evenement.
  • Annulering: Annulering dient schriftelijk (per e-mail) te gebeuren en dit tot 2 dagen voor de start van het evenement. In dit geval is de annulering gratis.
  • No-show: het bedrag van uw inschrijving is integraal verschuldigd.
  • Bij annulering later dan 2 dagen voor aanvang van het evenement is de volledige deelnameprijs verschuldigd.
  • ATIC is niet onderworpen aan de BTW.
  • Daar waar niet in de voorwaarden is voorzien beslist ATIC in geval van geschil. Rechtbanken van Leuven zijn bevoegd in geval van geschillen.
  • Door u elektronisch in te schrijven bevestigt u dat u onze algemene voorwaarden aanvaardt.

Korte vragenlijsten